افتتاح اولین زمین اختصاصی تنیس ویژه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران گفت: امروز یکی دیگر از وعده‌هایی که در انتخابات داده بودیم را عملی کردیم تا نشان بدهیم در ورزش باید عملگرا بود.

حمیدرضا حسین پور افزود: در مجمع انتخابات هیات تهران و در حضور ورزشکاران و اعضای مجمع قول داده بودم که خدمات ارزشمندی را برای ورزشکاران تهرانی در دستور کار خواهیم داشت که به لطف خدا و تلاش همه همکارانم و توجه مسوولان ورزش استان این مهم در حال انجام است و امروز نیز یکی دیگر از این وعده ها محقق شد.

وی ادامه داد: امروز و با حضور سید محسن موسوی، دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اولین زمین اختصاصی تنیس خاکی را با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان افتتاح کردیم و آماده خدمات رسانی به ورزشکاران در دو بخش مردان و زنان هستیم. در این فضا ورزشکاران تهرانی این فرصت را خواهند داشت تا تحت نظر مربیان میزان آمادگی خود را افزایش داده تا بتوانند در تیم های ملی کشورمان افتخار آفرین باشند.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تاکید کرد: در تمامی فرصت‌هایی که برای ورزشکاران در نظر می گیریم، عدالت بین زنان و مردان را رعایت کرده‌ایم و فضاهای موجود در استان تهران به طور مساوی بین ورزشکاران پایتخت تقسیم شده است. در رشته‌هایی که تحت پوشش فدراسیون است با حضور مربیان برجسته زنان و مردان به دنبال آن هستیم ضمن تاکید و توجه به سلامتی ورزشکاران، میزان آمادگی آنان را نیز افزایش دهیم تا در عرصه ملی بتوانند برای استان و کشورمان نماینده شایسته‌ای باشند.

حسین پور گفت: با برخی از باشگاه های ورزشی استان تهران نیز هماهنگی کرده‌ایم تا ورزشکاران در نقاط مختلف شهر بتوانند از فضاهای ورزشی نیز استفاده کنند و مجبور نباشند برای تمرین، مسافت زیادی را طی کنند. تمام این برنامه ها برای خدمات رسانی بهتر به ورزشکاران است و امیدواریم اقدامات صورت گرفته زمینه ساز ارتقای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران شود.  

منبع: خبرگزاری ایرنا

  • 23:26
  • 1400/03/31
  • 19403