دودمان: 10 ورزشکار فارس در مسابقات جهانی پنج کیلومتر شرکت می کنند

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان فارس گفت: در مسابقات جهانی پنج کیلومتر استان فارس 10 نماینده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، لیلا دودمان تصریح کرد: در پی لغو مسابقات جهانی پیوند اعضا ۲۰۲۱ آمریکا، رویداد جهانی “۵ کیلومتر “ به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از روز جمعه ۷ خرداد آغاز و تا روز شنبه پانزدهم این ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این مسابقات مرتضی فنایی، حسین رئوفی، سعید سهرابی، موسی خلیفه، سحر مهدوی پور، رها رضایی فرد و هایده اسلامی در رشته پیاده روی شرکت خواهند کرد. همچنین بهرام صداقت در رشته تردمیل، میثم همتی و الهام روشن چراغ در رشته دوو میدانی شرکت می کنند.

دودمان خاطر نشان کرد: ورزشکاران می بایست تا جمعه ۱۴ خرداد فعالیت های خود را انجام داده و اطلاعات مربوطه را بر روی وب سایت اعلامی از سوی فدراسیون بارگزاری کنند.

رییس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان فارس در پایان با اشاره به هدف برگزاری این رویداد، گفت: تأکید بر اهمیت ورزش در جهان، به اشتراک گذاری عکس هایی از طی کردن مسیر در شبکه های اجتماعی و افزایش آگاهی در خصوص اهمیت اهدا عضو از مهم ترین اهداف این مسابقات می باشد.

دودمان یادآور شد: مربیگری این ورزشکاران توسط خانم علیپور به عنوان مربی خانم ها و آقای رفیعی به عنوان مربی آقایان خواهد بود.

  • 18:03
  • 1400/03/11
  • 14530