کامران: مسابقات قهرمانی دارت آنلاین ورزش‌های بیماران خاص در زنجان پایان یافت

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور دارت آنلاین ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا به میزبانی این استان برگزار شد و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، رقیه کامران افزود: این رقابت‌ها در رده سنی آزاد و در ۲ بخش مردان و زنان و از یکم تا سوم خرداد ماه به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر (روز مقاومت، ایثار و پیروزی)  با شرکت ۶۲ ورزشکاران (۲۸ مرد و ۳۴ زن) گروه های ۶ گانه ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا "دیابتی، ام‌اس، تالاسمی، هموفیلی، همو دیالیزی و پیوند اعضا" برگزار و در پایان به چهار نفر برتر (اول تا سوم مشترک) بانوان و مردان جوایز نقدی از سوی این هیات اعطا شد.

وی اظهار داشت: در بخش مردان، ابوالفضل کمالی راد از زنجان و سالار محمدی زاده از البرز به ترتیب مقام نخست و دوم را کسب کردند و قاسم شاکری و ابوالفضل باقری از خراسان رضوی نیز سوم شدند و  در بخش بانوان نیز آذر شاکریان از چهارمحال و بختیاری و سیده سمیرا موسوی از زنجان در جایگاه نخست و دوم جای گرفتند و الهام ترکیان و بهیه هادی نیز به ترتیب از اصفهان و کردستان، به مقام سوم رسیدند.

کامران با بیان اینکه قریب پنج داور این مسابقات را که به علت شیوع ویروس کرونا و مقابله و پیشگیری از این بیماری منحوس به صورت مجازی انجام شد، قضاوت کردند و بیشترین شرکت کننده نیز از زنجان با ۲۰ نفر بود، تصریح کرد: نخستین و دومین دوره این مسابقات نیز از ۷ تا ۹ و ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین و به میزبانی مشهد و تهران برگزار شد.

وی افزود: در این شرایط کرونایی، برگزاری مسابقات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا به صوت آنلاین می تواند سطح انگیزه و روحیه ورزشکاران تحت پوشش را ارتقا بخشد که این نیز بسیار خوب و ارزشمند است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

  • 18:55
  • 1400/03/10
  • 17359