بغدادی: شرایط اردو روند صعودی دارد/ تیم شایسته ای را روانه استرالیا می کنیم

سرمربی تیم ملی دارت پیوند اعضا گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی به میزبانی سمنان در حال برگزاری است و خوشبختانه نتایج و عملکرد ورزشکاران نشان می دهد قهرمانان کشورمان روند صعودی را در پیش گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، علیرضا بغدادی تصریح کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دارت با هدف حضور شایسته در رقابت های جهانی استرالیا به میزبانی استان سمنان، شهرستان شاهرود در حال برگزاری است و ورزشکاران برنامه های از پیش تعیین شده را مرور می کنند.

وی ادامه داد: این اردو از هشتم شهریورماه آغاز شده و تا دهم این ماه ادامه دارد، هیات سمنان تلاش بسیاری برای برپایی این اردو داشته که جا دارد از مسئولان این استان تقدیر و تشکر کنم، همچنین نماینده فدراسیون نیز در اردو حضور دارد و از نزدیک روند آماده سازی نفرات حاضر را بررسی می کند، هدف همه ما تشکیل یک تیم خوب و کیفی برای حضور در رقابت‌ های جهانی استرالیاست چرا که می خواهیم همچون مسابقات گذشته با موفقیت و مدال آوری برای ورزش ایران افتخار آفرین باشیم.

بغدادی گفت: در این اردو 11 ورزشکار از استان های کشور حضور دارند اما 2 ورزشکار نیز به دلیل کرونا غایب هستند و منتظر هستیم تا وضعیت آن ها نیز مشخص شود.

او با تاکید بر اینکه روند صعودی تیم ملی دارت کاملا مشهود است، افزود: نسبت به اردوی اول، نفرات سطح کیفی بهتری دارند. این مساله باعث می شود دقت بیشتری برای انتخاب نفرات داشته باشیم چرا که می خواهیم شایستگی های خود را در رقابت های پیش رو نشان دهیم.

گفتنی است رقابت های جهانی پیوند اعضا فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر پرث استرالیا برگزار می شود.

  • 18:33
  • 1401/06/08
  • 8897