نصرتی: با شیب‌ ملایم خودمان را آماده حضور در رقابت‌های جهانی خواهیم کرد

مربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در تبریز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روند تمرینات صعودی است و بازیکنان در حال ارتقای سطح فنی و بدنی خود هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، فرشاد نصرتی افزود: دومین مرحله از اردوی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا اعزامی به رقابت‌های جهانی استرالیا از سی‌ام مردادماه در تبریز آغاز و تا اول شهریور ادامه داشت. در این اردو 6 ورزشکار حضور داشتند که طبق برنامه به مرور برنامه‌های تمرینی پرداختیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر نفرات حاضر در اردو 30 تا 40 آمادگی دارند اما با توجه به زمان باقی مانده در نظر داریم با شیبی ملایم روند صعودی خود را پیش بگیریم تا در آستانه مسابقات به مرز آمادگی کامل برسیم.

نصرتی یادآور شد: مسابقات جهانی استرالیا فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر پرث استرالیا برگزار خواهد شد و در این مدت قصد داریم اردوهای متمرکز و غیرمتمرکز را در دستور کار قرار دهیم. خوشبختانه با حمایت‌ها و تلاش هیات آذربایجان شرقی و مسئولان تبریز، اردوی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و از بابت اسکان، تغذیه و سالن تمرینی مشکلی نداشتیم.

  • 18:11
  • 1401/06/02
  • 7606