المپیاد ورزشی بیماران خاص خوزستان به پانزدهمین دوره رسید

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان از برگزاری پانزدهمین المپیاد ورزشی این هیات خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی افزود: این المپیاد ورزشی ۳۰ و ۳۱  تیرماه در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این المپیاد در هر دو بخش آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال، گفت: ‌ در این دوره از مسابقات، ۱۵۸ نفر از ۱۴ شهرستان حضور خواهند داشت که به همت و یاری اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر و دکتر خواجه گیری رئیس پرتلاش هیئت تمامی هزینه مسابقات اعم از اسکان، غذا، سالن‌های ورزشی محیا شده است، ضمن این که این دوره از مسابقات مرحله انتخابی نهایی ورزشکاران تالاسمی، دیابت، هموفیلی و ام اس آقایان و بانوان طبق بخشنامه ارسالی فدراسیون جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود و همچنین مراسم اختتامیه به‌صورت باشکوه و با اهدای مدال‌های طراحی شده و اختصاصی، حکم و کاپ قهرمانی در دو بخش طبق روال همیشگی برای تمام نفرات شرکت‌کننده را به بهترین شکل ممکن برای بااراده‌ترین ورزشکاران عزیز محیا کرده‌ایم.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان خاطرنشان کرد: ما در طول سال دو دوره المپیاد ورزشی را جهت حضور ورزشکاران بااراده در میادین استانی و کشوری برگزار خواهیم کرد که جا دارد از ۱۴ رئیس شهرستانی بیماران خاص و پیوند اعضا کمال تشکر را جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات را داشته باشم.

وی عنوان کرد: برای اولین‌بار در تاریخ ورزش ایران نفرات برتر مسابقات شطرنج آقایان و بانوان را به مسابقات بین‌المللی و تحت عنوان نام هیئت اعزام خواهیم کرد. همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی کشور دیابت آقایان و بانوان در ۷ رشته ورزشی در دو گروه سنی و میزبانی اردوی تیم ملی پیوند اعضا کشور در بهمن‌ماه در شش رشته را خواهیم داشت.

  • 15:38
  • 1401/04/18
  • 7409