کرمانشاهیان مقیم تهران از بیماران خاص استان حمایت می‌کنند

هیات ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کرمانشاه با همکاری اداره تربیت بدنی معاونت امور فرهنگی اجتماعی منطقه ۶ تهران مراسمی به منظور جلب حمایت مالی کرمانشاهیان مقیم تهران در محل موزه هنرهای معاصر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این مراسم به مناسبت روز فتوت و پهلوانی با حضور تعدادی از کرمانشاهیان مقیم تهران برگزار شد و طی آن از آلبوم «امید دل» «عبدالرضا آرمانده» رونمایی شد. در این آیین همچنین ضمن بزرگداشت از سخاوتمندی «کیوان قلخانی» در روزهای بحران زلزله کرمانشاه، «سعداله نصیری» به نواختن زیبای ساز تنبور پرداخت که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. 

رییس شورای عالی بیماران خاص استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بسیار پرهزینه است، گفت: حمایت خیران از افراد نیازمند به ویژه بیماران زیرپوشش نهادهای حمایتی ضروری است.

دکتر حسین بیگلری افزود: این اقدام و حمایت هنرمندان و پایلوت های هنری کشوری و کرمانشاهی شروع جدیدی از جذب خیرین و شناساندن توانمندی‌هایی است که بیماری و هزینه های هنگفت آن نباید مانع از بین رفتن این سرمایه های کشوری شود و با رسم پهلوانی و جوانمردی درصدد، کمک به درمان بیماری‌ها هستیم.

نایب رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: فرهنگ پهلوانی میراثی است که امروزه جوامع از هر لحاظ نیازمند آن هستند و در تمامی دنیا ستوده می شود.

مهتاب باباحیدری افزود: مرام پهلوانی ورزش را از یک امر کاملا جسمی و فیزیکی بیرون آورده و این مکتب، عشق حمایت بیماران و تربیت جسم و روح است. پهلوانانی که دینشان را به هوای نفس خود نمی فروشند و خدمت به خلق را در سرلوحه کارهایشان قرار می دهند.

  • 23:46
  • 1401/03/01
  • 10154