فتاحی: سال ۱۴۰۱ سال تداوم افتخارآفرینی هیات ورزش بیماران خاص خوزستان خواهد بود

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با ابراز رضایت از وضعیت این هیات در سال گذشته، گفت:‌ در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های بسیار خوبی در راه است و امسال می تواند سال تداوم شکوفایی و افتخارآفرینی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی افزود: از زمان انتصابم در بهمن ماه ۹۹ به عنوان سرپرست هیات استان، در اولین برنامه‌ که تجلیل از روسا، دبیران و نواب روسای هیات‌های شهرستانی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ بود به تشریح برنامه‌ها و اهداف هیات پرداختم و توانستیم با همدلی و وحدت ۱۴ رئیس هیات شهرستانی که وجود آن‌ها همیشه باعث قوت قلب ما بوده به تمامی خواسته‌هایمان برسیم. کسب اولین عنوان قهرمانی تیمی پیوند اعضا آقایان شاهکارعملکرد سال قبل ما بود که در مجموع ۴۲ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری را به دست آوردیم، ضمن این‌که برای اولین‌بار به مدال ارزشمند در مسابقات دارت پیوند اعضاء کشوری هم رسیدیم.

وی ادامه داد: برگزاری دو المپیاد بزرگ استانی در مهرماه سال جاری به میزبانی شهرستان بهبهان و در اسفندماه به‌ میزبانی شهرستان مسجدسلیمان با حضور ۱۴ شهرستان و ۱۷۵ شرکت کننده در هر دوره المپیاد، نتیجه عملکرد خوب ما بوده است. همچنین برای اولین بار مسابقات منطقه‌ای کشوری را با حضور استان‌های قم، همدان، اروند و خوزستان به مدت ۳ روز در شهرستان دزفول و در ۴ رشته ورزشی بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم که در هر دو گروه توانستیم قهرمان شویم.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: همچینن طبق رسالت همیشگی‌مان مراسم‌ تجلیل از ۴۰ مدال‌آور کشوری را با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاونان وی اسفندماه سال گذشته برگزار کردیم. ما حتی میزبانی اولین اردوی قرن فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و اداره‌کل ورزش خوزستان در ابتدای سال جاری بودیم که این اردو به بهترین شکل ممکن در اهواز آغاز و به پایان رسید.

وی عنوان کرد: سرکشی و رفع دغدغه‌های شهرستان‌ها و ورزشکاران، در اولویت کاری هیات قرار دارد و تمامی مشکلات را حل و نتیجه‌ای خوبی از این مسئله گرفته‌ایم. خدا را شکر در حال حاضر وضعیت ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف رضایت‌بخش است و سال ۱۴۰۱ نیز می تواند سال تداوم شکوفایی و افتخارآفرینی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان باشد.

فتاحی در پایان نیز بیان کرد: جا دارد از تک تک روسا، دبیران و نواب رئیسان هیات‌های شهرستانی و کادر بسیار دلسوز هیات استان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان و رئیس، دبیر و عوامل فدراسیون بابت حمایت همیشگی‌شان از هیات ورزشی که اسم آن را هیات با اراده ها گذاشته‌ایم، قدردانی ویژه داشته باشم و مطئمن باشید که در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های بسیار خوبی در راه است.

  • 11:41
  • 1401/03/01
  • 8973