کاشت ۱۲ نهال میوه به یاد ۱۲ موسس انجمن کلیوی

در مراسمی با حضور رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا زنجان و قهرمانان ورزشی این هیات 12 نهال میوه به یاد 12 موسس انجمن کلیوی کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این مراسم به مناسبت روزجهانی کلیه در سالن اجلاس انجمن کلیوی زنجان و با حضور قهرمانان ورزشی و خانواده ورزشکاران متوفی و هیات رئیسه این هیات برگزار شد. در این مراسم همچنین معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان نیز حضور داشت که طی آن 12 نهال به یاد این عزیزان کاشته شد.

رئیس هیات زنجان در این مراسم با تبریک ایام شعبانیه و روز جهانی کلیه گفت: شما قهرمانان ورزشی در طول سالیان متمادی نشان دادید که بیماری مانعی برای فعالیت های ورزشی و اجتماعی شما محسوب نمی شود و بهترین راه حل برای پیشگیری و درمان روحی و جسمی به شمار می رود.

وی تاکید کرد: شما باید به عنوان سفیران هیات ورزشی قوت قلب و مشوق سایر دوستان برای حضور در فعالیت مجاز ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء باشید و با حضور موفق و حداکثری در رقابت های مختلف به میدان رفته و در این را به عنوان سفیران فرهنگی و ورزشی پیشرو باشید.

دراین مراسم امانی معاون ورزشی اداره کل ضمن قدردانی ازفعالیت های برجسته این هیات، آمادگی خود را برای همراهی، پیشرفت وارتقای هر چه بیشتر برنامه های هیات در سال آینده را اعلام کرد. درپایان این مراسم هدایای همراه بالوح تقدیر به ۳۰ نفراز منتخبین قهرمانی کشور و خانواده قهرمانان متوفی تقدیم شد.

  • 12:18
  • 1400/12/24
  • 13424