حضور رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی پیوند اعضا

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در کمپ تیم های ملی در جریان روند آماده سازی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، شهاب الدین عزیزی خادم در آخرین روز اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا با حضور در کمپ تیم های ملی در جریان روند فعالیت و آماده سازی این تیم در راه جام جهانی فرانسه قرار گرفت.

وی در این بازدید، ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای قهرمانان و ورزشکاران کشورمان گفت: این فدراسیون آمادگی دارد تا هر گونه حمایتی که برای آماده سازی و موفقیت تیم ملی فوتبال پیوند اعضا در راه جام جهانی فرانسه لازم است را انجام دهد و از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بازدید خود از اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا با ملی پوشان کشورمان و کادر فنی این تیم گفت و گو کرد. بهمن طهاسبی که در این اردو وظیفه هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده داشت طی سخنانی وضعیت این تیم را به اطلاع رئیس فدراسیون فوتبال رساند و خواستار حمایت های همه جانبه از ملی پوشان فوتبال پیوند اعضای کشورمان شد.

گفتنی است علی چینی سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا به دلیل همراهی تیم رایکای بابل در این دیدار حضور نداشت و بهمن طهماسبی هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده داشت. در این بازدید سید محسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و مجید کرمی رئیس انجمن فوتبال این فدراسیون نیز حضور داشتند.   

  • 09:44
  • 1400/10/18
  • 13100