کسب ۸ مدال توسط ورزشکاران پیوند اعضا استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان از کسب ۸ مدال توسط ورزشکاران پیوند اعضا این استان در مسابقات قهرمان کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، رقیه کامران با اعلام این خبر گفت:  مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضا در 4 رشته دارت، پتانک، اسکواش و بدمینتون از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار شد که ورزشکاران استان در این مسابقات موفق به کسب 5 مدال دیگر شدند.

وی با اشاره به اینکه 10 ورزشکار پیوند اعضا استان به این مسابقات اعزام شده بودند، اظهار داشت : منیژه طوماری به عنوان مربی تیم را هدایت می کرد و سرپرستی تیم اعزامی نیز بر عهده اینجانب بود.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان به نتایج کسب شده ورزشکاران استان در رقابت های مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضاء در سه رشته دارت، پتانک و بدمینتون اشاره کرد و گفت : در رشته  پتانک  در رده سنی ۴۰ الی ۴۹ زهرا ملکی موفق به دریافت مدال طلا و در رده سنی ۱۸ الی ۲۹ صبا محمدی مدال نقره و در رده سنی ۵۰ الی ۵۹ ابوالفضل صفری مدال نقره و همچنین در رده سنی ۳۰ الی ۳۹ زهرا اوسطی موفق با دریافت مدال برنز شد .

کامران همچنین به نتایج کسب شده در رشته بدمینتون توسط ورزشکاران استان  در این رقابت ها پرداخت و گفت:  در رده سنی ۴۰ الی ۴۹ این رقابت ها نیز  بهروز سلیمی موفق به دریافت مدال نقره شد.

 وی خاطر نشان کرد: عباس محمودی و نعمت بابایی پور از ورزشکاران پیوند اعضای منتخب زنجان  هم در این دوره از مسابقات که از ۹ آذر ماه جاری به میزبانی استان فارس برگزار شد موفق به کسب ۳ نشان برنز در دوومیدانی، ماده ۲۰۰ متر سرعت و پرتاب نیزه ۸۰۰ گرمی شدند.

  • 09:58
  • 1400/09/29
  • 13107