بزرگترین اعزام ورزشکاران پیوند اعضا خوزستان به مسابقات کشوری

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از اعزام تیم‌های دوومیدانی و دارت این استان به مسابقات قهرمانی پیوند اعضا کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی افزود: مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی و دارت پیوند اعضا کشور بعد از ۲ سال به میزبانی شهرهای شیراز و تهران از نهم آذرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: سیدعلی موسوی، امیر فلسفی، امیر معماری، مرتضی زارع‌قلعه، سلمان نریمیسا، روح‌الله تکلیف، عبدالرحمن جمشیدی، امین داوودی، مسعود خلیلی، فاضل شجاعت و عزت‌الله محمدپور، سیما سلجوقی و زیبا رفیعی‌تبار به عنوان ورزشکار رشته دوومیدانی و ستار جایروند به عنوان سرمربی و فرهود شهنی‌منصور به عنوان سرپرست به مسابقات دو و میدانی شیراز اعزام می‌شوند. همچنین برای اولین بار محمدعلی جهانگیری ورزشکار پیوند اعضا استان در مسابقات قهرمانی دارت کشور حضور خواهد داشت.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: با توجه به این‌که این تیم بزرگترین اعزام هیات در چند سال اخیر است، هزینه‌های اعزام سنگین بود اما طبق رسالت و قولی که داده‌ایم با امکانات کامل این تیم‌ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

فتاحی عنوان کرد: با توجه به تمرینات خوبی که ورزشکاران استان انجام داده‌اند، امید داریم نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنیم. همچنین از روسای شهرستان‌های بهبهان، باغملک، لالی، مسجدسلیمان، رامهرمز، شوشتر و شوش بابت حمایت از ورزشکاران پیوند اعضا استان تشکر می‌کنم.  امیدوارم مسئولان ارگان‌ها و کارخانجات استان نیز جهت حمایت از ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

منبع:خبرگزاری ایسنا - خوزستان 

  • 09:50
  • 1400/09/05
  • 11455