آغاز پویش اهدای خون جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا 

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت کمک‌های مومنانه و در راستای فعالیت های اجتماعی این فدراسیون مرحله دیگری از پویش اهدای خون را با همیاری و کمک هیات های استانی فدراسیون آغاز خواهیم کرد و امیدواریم با این حرکت، بخشی از کمبود خون در کشور را جبران کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، محسن موسوی تاکید کرد: پویش اهدای خون، اهدای زندگی با تاکید بر نوع‌ دوستی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون شکل گرفته است و برای چندمین بار شاهد هستیم جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این حوزه فعالیتی موثر دارد.


وی ادامه داد: ضرورت تامین بانک خون در کشور امری بدیهی است چرا که این مساله به صورت مستقیم با جان یک فرد یا بیمار مرتبط است و همه ما باید خودمان را در این خصوص مسئول بدانیم. اگر فردی در کشوری مانند ایران که به انسان دوستی معروف و مشهور است دچار مشکل شود جای تعجب دارد و بارها دیده ایم در چنین فراخوان و پویش هایی مردم چگونه به وظیفه اخلاقی و انسانی خود عمل می کنند و این بار نیز می خواهیم باردیگر و در کنار هم پویش اهدای خون را راه اندازی کنیم تا به امید خدا بخشی از مشکلات بیماران و افراد نیازمند خون را حل کنیم.

گفتنی است این پویش با شعار« اهدای خون، تپش دوباره زندگی» از امروز شنبه 29 آبان ماه در سراسر کشور آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

  • 10:33
  • 1400/08/29
  • 6958