ورزشکاران پیوند عضو زنجان برای اعزام به مسابقات کشوری معرفی شدند

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: ورزشکاران برتر این استان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور، برگزیده و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، رقیه کامران افزود: این رقابت ها آذر ماه سالجاری در ۶ رشته از ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا و در ۲ بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد و زنجان نیز با ۱۰ ورزشکار برتر و منتخب به رقابت خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۶ رشته ورزشی "اسکواش، بدمینتون، دارت، پتانک، دوومیدانی و تنیس روی میز" برگزار می‌شود، اظهار داشت: زنجان در رشته های "اسکواش، بدمینتون و تنیس روی میز" شرکت نخواهد کرد.

کامران ادامه داد: مسابقات اسکواش، بدمینتون، پتانک و دارت در تهران، دوومیدانی در استان فارس و تنیس روی میز نیز به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد و ورزشکاران اعزامی نیز به همراه یک مربی و سرپرست در این پیکارها حضور خواهند داشت.

دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان به اسامی ورزشکاران اعزامی استان به این مسابقات اشاره کرد و گفت: زهرا اوسطی، زهرا ملکی، زهرا محمدی،  صبا محمدی، حمید ابوالحسنی، ابوالفضل صفری، بهروز به‌آوری و یزدان ذوالقدر در رشته پتانک، امیر محمد رحمانی در رشته دارت و عباس محمودی در رشته دوومیدانی( دو ۴۰۰ متر و پرتاب نیزه ۸۰۰ گرمی) به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کامران همچنین به برگزاری اردوی فرهنگی، ورزشی با هدف استعدادیابی دانش آموزان روستای قشلاق در شهر ارمغانخانه از توابع استان زنجان به مناسبت روز دانش آموز و گرامیداشت یادواره ۳۵۳۵ شهید این استان با همکاری گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج "شهیده فوریه شیردل" و هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اشاره کرد و گفت: این همایش با استقبال خوبی برگزار شد و امیدواریم با حمایت های مسئولان استان بتوانیم شاهد برپایی چنین همایش هایی در سطح استان باشیم.

  • 23:08
  • 1400/08/16
  • 10929