به مناسبت هفته تربیت بدنی

نفرات برتر رقابت های "جام سرسبزان صبوری"  اصفهان معرفی شدند

با برگزاری رقابت های هفته تربیت بدنی، نفرات برتر مسابقات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این مسابقات و در رشته های برگزار شده این نتایج به دست آمد:

در بدمنیتون علیرضا روح پرورزاده ، حمزه پیرمرادیان و احسان فولادی رده های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش بانوان نیز اعظم زارعی، رضوان نجارزاده و فائزه ابوالحسنی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در تنیس روی میز در بخش آقایان گروه تالاسمی عزیزعباسیان، رضا قاسمی و احمد حمیدی و در بخش بانوان محدثه قزوینی زاده، لیلا پیرحاجی و نکیسا شیروانی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در تنیس روی میز آزاد و در بخش آقایان منصور خسروی، محمد محمدی و جواد ترکیان و در بخش بانوان سیده اکرم حسینی، آیدا هلاکویی ونسرین اهتمام بالاتر از سایر رقبا قرار گرفتند. در رشته دارت گروه آقایان حسین نصیری، سپهر احمدی و سعید تسلیمی و در بخش بانوان الهام ترکیان، نرگس سادات رامین و زهرا هوشیار عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته شطرنج آقایان احمد یزداندوست، مهدی وجدانی و ایمان فرحناک و در بخش بانوان راحله افشاری، زهرا رخ بر و عفت رضایی به عناوین برتر دست یافتند. در دوومیدانی آقایان رضا طهماسبی، علی گودرزی و محسن اسدی و در بخش بانوان ستایش سید محمدی، مریم شریفی و الناز ایزدی رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در پتانک گروه تالاسمی آقایان بالای 30 سال، امین مرادی، مسعود محمدنژاد و مراد امیری، در گروه کمتر از 30 سال، عابد جودکی، حسین نصیری و شهریار اجل لوییان و در بخش بانوان عطیه نوری، شیدا احمدیان و لیلا احمدی حائز رتبه های برتر شدند. همچنین نسرین اهتمام، زهرا افکار و زهرا حاجی رده های اول تا سوم پتانک بانوان گروه پیوند را از آن خود کردند.

  • 13:03
  • 1400/08/01
  • 12207